ديگر ابزار ها
نام کاربری
نام
تحصیلات
وضعیت تاهل
جنسیت
جستجو

طراحی قالب گرافیکی وبسایتاز زمان انسان های نخستین تا کنون،بشر یک زبان مشترک داشتند و انهم تصویر است.با تصاویر میتوان کلمات و جملات را به سرعت فهماند.عکس گرفتن ممنوع،پارک کردن خودرو ممنوع،عکس غذاها برای معرفی،بیان کردن احساس و… نمونه ای اندک از تاثیر تصویر در زندگی انسانهاست.تصویر با گذشت زمان به یک علم و رشته هنری تبدیل شده است که به علم کلی ان گرافیک گفته میشود.در قرن جدید در مورد گرافیک نرم افزارهای توسعه یافته فراوانی به وسیله شرکتهای مختلف ارائه شده است،که شرکت Adobe سرامد وپیشتاز انهاست.دخالت گرافیک مناسب و زیبا،در جذب مخاطب بخصوص در دنیای دیجیتال و وبسایتها بسیار حائز اهمیت است ومیتواند مخاطب را حتی دلبسته سایت شما کند.گرافیک سایت شامل طراحی ها،عکسها،رنگها،حاشیه ها،فونتها شامل گرافیک هستند.عکسها و طراحی ها تنها نقش تزئینی و زیبایی سایت را ندارند بلکه میتوانند کمک بسزایی برای کمک به رسیدن مخاطب به محتواها ومقصود خود را داشته باشد.گرافیک و طراحی خوب را میتوان مانند یک خانه زیبا در نظر گرفت.خانه ای بزرگ با رنگ دیوارهای مناسب،مبلمان و میزها وباقی وسایل که در جای مناسب خود قرار گرفته اند؛ابزارکاری جذاب بر روی دیوارها و سقف اینمنزل؛همه اینها باعث میشود تا هم خود صاحبخانه و مهمان و افرادی که وارد ان خانه میشوند از ان انرژی مثبت بگیرند و بارها برای خودمان پیش امده که به رفتن و ماندن در خانه برخی از افراد فامیل بیشتر علاقه نشان میدهیم.این اتفاق دلیلی ندارد جز انرژی وحس مثبتی که از ان خانه دریافت میشود.

ظاهر خوب یک وبسایت،همانند ظاهر مرتب یک دفتر کاری یا فروشگاه بسیار مهم است.ظاهر مناسب برای وبسایت باعث میشود تا سایت وکسب و کار حرفه ای تر به نظر برسد،این اتفاق حس اعتماد بیشتر را به دنبال دارد،وحس اعتماد باعث فروش و یا ماندگاری میشود.گرافیک در سایت را میتوان ناظم و اراسته کننده در سایت نام برد.قبل از طراحی سایت ابتدا باید نوع سایت مشخص شود که ایا فروشگاهی است،تجاری،علمی،سرگرمی یا… واینکه مخاطب غالب چه قشری هستند؟بیشتر جنسیت مرد یا زن به وبسایت سر میزنند؟ که تمامی این عوامل و عامل های دیگر در نوع طراحی تاثیر میگذارند که دلایلی علمی وروانشناسی دارد.پس از گفتن این مقدمه به سراغ مبحث طراحی قالب گرافیکی وبسایت میرویم.
قالب وبسایت چیست؟قالب وبسایت در واقع یک بستر و محیط از پیش طراحی شده است که براساس نوعی که دارد(تجاری،سرگرمی،اتلیه،فروشگاهی یا…) یکسری امکانات وشکل ظاهری پیشفرض و از پیش طراحی شده دارند،که کار طراحان سایت را راحت تر کرده اند.این قالب در اختیار طراحان سایت وبرنامه نویسان وب قرار میگیرد وانها براساس درخواستها و نیازهایی که دارند انرا ویرایش یا تکمیل و یا از ابتدا طراحی مجدد میکنند.نامهای دیگر قالب وبسایت،قالب صفحه وب ویا قالب صفحه گویند.قالب وبسایت یک پل ارتباط دهنده بین محتوا وظاهر سایت با زیرساخت یک وبسایت که شامل زبانهای برنامه نویسی همانند HTML ،CSS  است.در واقع قالب وبسایت یک طرح گرافیکی است که چه به صورت خام وچه به صورت تغییریافته توسط طراح سایت در تمامی صفحات سایت تکرار میشود. در طراحی قالب گرافیکی وبسایت میتوان از متنها با زبانهای مختلف،عکس ها در فرمتها و شکلهای گوناگون(دایره،مربع،مستطیل و…) با دقت بالا،بنرها یا عکس های پس زمینه با کیفیت بالا استفاده کرد.طراحان وبسایت میتوانند تمامی اینکارها و بسیاری از کارهای دیگر را بر روی قالبهای گرافیکی انجام دهند که همه اینها باعث زیبایی سایت و دقت ان با جزئیات بالا میشود؛وجالب تر از ان اینست که هیچ نیازی به دانستن علم برنامه نویسی نیست.حتی برخی قالبهای اماده هستند که افرادی که فقط میخواهند یک سایت کوچک و اولیه داشته باشند یا یک وبلاگ جهت اطلاع رسانی یا اتاق فکر وانجمن انلاین وکارهایی از این دست،میتوانند با کمی اموزش انهارا طراحی و استفاده کنند.اما طراحی های حرفه ای وهدفمند وسوداور به همین سادگی نیست ونیازمند فنون طراحی قالب گرافیکی میباشد.طراحی اولیه قالب گرافیکی مناسب مستلزم حضور حداقل یک طراح سایت،یک برنامه نویس وب ویک گرافیست اشنا با فوتوشاپ و یا کورل است.یک وبسایت حرفه ای نشانه ای از اعتبار،تجربه وتوانایی شما برای مشتری است.پس دریافتیم که طراحی قالب گرافیکی وبسایت مقوله مهم و حیاتی در کشاندن  بازدید کننده به داخل وبسایت میباشد؛به طور میانگین یک بازدیدکننده در ۲۰ثانیه  تصمیم میگیرد که در سایت بماند و ادامه فعالیت و زمان خود را در اینجا صرف کند یا خیر.موارد اصلی که در گرافیک طراحی حرفه ای مهم هستند به این ترتیب میباشند:روانشناسی رنگهای مناسب:بسته به گروه سنی،اخلاقی،جنسیتی که با سایت در تماس اند انتخاب میشود و در ماندگاری بیننده در سایت تاثیر مستقیم دارد.توسط شرکت طراحی سایت آروین کارن  arvinkaren.com
براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign (1).jpg
مواردی که مشتری قبل از طراحی سایت می بایست آماده نماید
معمولا مشتری هامون قبل از اینکه کارمونو شروع کنیم میپرسن: چه چیزهایی لازمه؟برای همین هم تصمیم گرفتم این مقاله رو بنویسم و توش هر چیزی که لازمه رو توضیح بدم. تو هر مرحله از طراحی سایتتون که باشید میتونید چیزهایی که تو این مقاله گفته میشه رو به طراحیتون اضافه کنید، پس نگران نباشید. مجبورم این مطلب رو کامل و جامع بنویسم تا همه استفاده کنن، شاید بعضی قسمت هاش به سایت شما نخوره، اما مطمئنم بیشترش برای همه سایت ها کاربرد داره. ایده ها و ذهنیت هاخب این که معلومه مهمترین قسمت کاره. ما باید بدونیم چی تو سر شماست. هدف سایتتون چیه. لطفا تا جایی که امکان داره این مورد رو توضیح بدید و واضح هم توضیح بدید تا راحتتر خواست شما رو پیاده کنیم. اگه طراحی سایتتون رو به گروه دارکوب سپرده باشید میتونید هرچیزی که تو ذهنتونه رو برامون رو کاغذ بنویسید و برسونید دستمون، اگه دوست داشته باشید ایمیل هم میشه کرد. میتونیم حتی با هم یه ملاقات حضوری داشته باشیم (که ترجیح ما هم همین ملاقات حضوریه). تم رنگیاگه رنگ خاصی رو برای برندتون یا برای سایتتون در نظر گرفتید و میخواهید سایتتون اون رنگی باشه باید به ما بگید. باید کد 6 رقمی رنگ رو دربیارید و اون کد رو به ما بدید. میتونید کد رنگ رو از سایت Hex Colour Picker پیدا کنید. اگه نظر تخصصی ما رو بخواهید، حداکثر 3-4 رنگ بیشتر دیگه انتخاب نکنید. دو تا از این رنگ ها هم که معمولا سفید و مشکیه. اگه مقاله های دیگه ما رو خونده باشید، باید بدونید که فضای سفید تو سایت باعث میشه نوشته ها بیشتر تو چشم بیان و خود به خود با خواننده حرف بزنن. اون دو تا رنگ دیگه ای که بهمون میگید هم معمولا برای رنگ برند یا رنگ سایت استفاده می کنیم و میشن رنگ اصلی تم سایتتون.محتوای سایتنوبتی هم که باشه نوبت اصل سایته. محتوا! ما محتوای سایت رو به 4 قسمت تقسیم کردیم: تصاویر، مطالب، نمونه ها، لوگو. مقدار محتوایی که باید برای سایتتون به ما بدید به نیازهای سایت بستگی داره. فایل هایی میخواهید تو سایتتون بذارید مثل فایل های ویدئویی، PDF ها و فایل های گرافیکی دیگه. یادتون باشه که برای نمونه ها باید اسم فایل رو برای ما بنویسید.تصاویرباید تمام تصاویری که میخواهید روی سایتتون بذارید رو مشخص کنید. رمز موفقیت خیلی از سایت ها اینه که عکس های با کیفیت و قشنگی دارن که برای کاربرها جذابه. اگه عکس های خیلی قوی روی سایتتون بذارید، طراحی سایتتون رو زیباتر جلوه میده. ما همیشه توصیه می کنیم برای عکس ها از یه عکاس حرفه ای کمک بگیرید تا عکس هایی که به ما میدید تا بذاریم رو سایتتون با کیفیت و واضح باشن. وقتی عکس هاتون خوب باشن، کیفیت سایتتون بالا میره.نمونه هاتو طراحی سایت، منظور از نمونه یا Mockup یه فایله که طراحی مورد نظر شما رو نمایش میده. مشتری ها معمولا نمونه ها رو به انوع و اشکال مختلف به دست ما میرسونن. بعضی ها دقیق ترند. این هم یکی از مراحل طراحی سایته. وقتی شما نمونه بهمون میدید ما میتونیم فکری که تو ذهن شماست رو واضح تر ببینیم و بفهمیم دوست دارید تو هر صفحه چه مطالبی و چطوری نمایش داده بشن. میتونید حتی نمونه های صفحات سایتتون رو با دست بکشید. بعضی ها هم یه وایرفریم از هر صفحه طراحی می کنن. میتونید با ورد / word هم نمونه های ذهنیتونو تجسم ببخشید و به صورت PDF سیو کنید. اگر دستی می کشید، میتونید همونو اسکن کنید و برامون ایمیل کنید. اگر هم پست براتون راحتتره میتونید پست کنید. مطالب سایتبرای هر صفحه از سایتتون یه فایل درست کنید به اسم همون صفحه. و مطالبی که قراره رو اون صفحه باشه رو تو اون فایل بریزید. مطالبتون هم میتونید با فایل word document (.doc) یا text document (.txt) برامون بفرستید.لوگواگه خودتون لوگو رو دارید و ما قرار نیست براتون طراحی کنیم، فایل هاشو با فرمت .ai یا .eps برامون بفرستید. sitedesign.joomir.com   شرکت طراحی سایت دارکوب 
براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign6.jpg
AMP چیست؟اگر در مرورگر موبایل خود کلمه ایی را جستجو کنید، مثلا نام کشور یا یک موضوع خبری حتما گوگل در قالبی خاص (چرخ و فلکی) و فشرده در بالای صفحه اخبار و یا اطلاعاتی درباره آن موضوع را نمایش می دهد. این نمونه ایی از یک AMP است.

صفحه های تلفن همراه سریع (AMP: Accelerated Mobile Pages) پیمایش صفحات وب موبایل به سطح بعدی تکنولوژی می برند. حداقل این ایده تکنولوژی ایی است که در اوایل 2016 توسط گوگل منتشر شده است. این پروژه متن باز در پلتفرم GitHub میزبانی شده (و همچنان ادامه خواهد داشت) و برای رقابت با خدمات مشابه ارائه شده از سوی رقبایی مانند اپل نیوز (اپل) و Instant Articles (فیس بوک) ایجاد شد. علاوه بر این، این پروژه ها با ترویج روزنامه نگاری دیجیتالی نقش مهمی را در Digital News Initiative) DNI) ایفا می کنند. این سایت های جدید تلفن همراه چگونه کار می کنند؟ و چه کسی می تواند از آنها استفاده کند؟
 
AMP چگونه کار می کند؟یکی از مهم ترین ویژگی های توسعه وب مدرن، زمان بارگیری کوتاه است. از آنجایی که بخش بزرگی از جستجوهای اینترنتی در حال حاضر در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد، توسعه دهندگان وب به طور دائمی در جستجوی راه هایی برای بهینه سازی نمایش صفحات وب در تلفن همراه هستند. AMP به محتوای وب سایت های استاتیک یک جایگزین پیشنهاد می کند. این صفحات با کدهای خاص HTML مشخص می شوند، که گوگل به عنوان AMP HTML از آن یاد می کند. مقالات برنامه ریزی شده با این کد در دو مرحله بارگذاری می شوند:
واحد های ابتدایی صفحه (layout های مشخص شده) پس از کلیک کاربر شروع به بارگذاری مستقیم می کنند.محتوای اضافی بسته به اولویت (مانند متن، تصاویر و منابع خارجی) در پس زمینه بارگیری می شود. برای مثال: این به کاربران اجازه می دهد تا از این طریق متن را پیمایش کنند، حتی قبل از اینکه تصاویر کاور لود شوند. 
Google AMP Cacheامکان دیگری که گوگل ارائه می دهد، یک (CDN (Content Delivery Network مبتنی بر پروکسی onsite است که AMP را ارائه می دهد. برای این منظور تمام صفحات HTML مربوطه AMP به صورت خودکار ذخیره و بهینه سازی می شوند. تمام داده های مرتبط (مانند فایل های جاوا اسکریپت و تصاویر) را می توان در یک مکان مرکزی از طریق خدمات CDN پیدا کرد. Cache علاوه بر این از HTTP / 2 استفاده می کند و قابلیت های سایت موبایل را نیز بررسی می کند.
 
استفاده از AMPتا به امروز، گوگل سلاح جدید خود را به طور انحصاری برای هدف قرار دادن ناشران روزنامه و پلتفرم های وبلاگ مانند وردپرس یا سایر اپراتورها به کار می برد. به علاوه وب سایت هایی مانند include people.com، eonline.com و cbsnews.com  و linkedin از AMP استفاده می کنند. مشارکت کنندگانی که در Google Newsfeed نیز لیست شده اند، از طریق سایت های تلفن همراه خود و از طریق جستجوی Google که برای پروژه AMP سفارشی شده است، مزایای زیر را دارند:
گروه طراحی سایت و هاست دارکوب http://darkoob.co.ir
براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign.png

سایت های ریسپانسیو رتبه های بالاتری در گوگل می گیرند


اگه مقالات قبلی دارکوب رو خونده باشید حتما اطلاع دارید که گوگل سازگاری سایت با تلفن های همراه رو به عنوان یکی از فاکتورهایی اعلام کرده که تو رتبه بندی الگورتیم اثر داره.  سایت هایی که با موبایل سازگار باشن، رو صفحه نتایج گوگل با تگِ mobile-friendly  مشخص میشن. گوگل مشخصا گفته "ما داریم معیار سازگاری با موبایل رو به عنوان یه معیار رتبه بندی در نظر میگیریم". همین یه جمله ساده برای مدیرهای سایت ها به معنی اینه که خیلی کار واسه انجام دارن.

 

  • یعنی باید برای سایتم چی کار کنم؟

فعلا، خیلی کار سنگین و سختی نیست. گوگل فعلا داره خیلی چیزهای دیگه ای رو تست می کنه، و برای همین شاید به این زودی ها برای تست سازگاری با موبایل وقت نداشته باشه. اما انتظار داریم اهمیت این عامل به آرومی بیشتر و بیشتر بشه. اگه سایتتون هنوز سازگار با موبایل نیست، باید اصلاحشو تو اولویت های کاریتون بذارید. سایت هایی که همه ترفندهای کوچیک و بزرگ سئو رو تو سایتشون اعمال می کنن میتونن تو رقابت سر موتورهای جستجو، رقیب های بزرگشونو شکست بدن. شاید فقط با همین تغییر بتونید از صفحه دوم نتایج جستجو بیایید صفحه اول و حریف ها رو پشت سر بذارید. تو رتبه بندی موتورهای جستجو، همین پرش های کوچیک کلی روی ترافیک ورودی به سایت اثر میذارن.
اصلا ترفندهای سئو به کنار، باید به خاطر تعداد زیاد کاربرهای موبایل هم که شده، سایتتونو با موبایل سازگار کنید. سازگاری با موبایل میتونه تأثیر قابل توجهی رو نرخ تبدیل بذاره.

  • چطور سایتم رو برای روبات های گوگل بررسی کنم؟

گوگل خودش یه ابزار ارائه داده که مدیرهای سایتها میتونن باهاش سایتشونو چک کنن و ببینن با موبایل سازگاری داره یا نه. فقط باید آدرس سایتتونو تو نوار URL وارد کنید تا نتیجه رو بهتون اعلام کنه.
گوگل وقتی سازگاری یه سایت رو بررسی می کنه، میخواد ببینه یه سری عوامل رو تو سایتتون دارید یا نه. فقط کافیه این عوامل رو رعایت کنید و میبینید که فقط بخاطر سازگاری با موبایل، چقدر سئوی سایتتون بهتر شده. این عوامل اینها هستن:
عدم استفاده از نرم افزارهایی که در دستگاههای تلفن همراه رایج نیستند، مثل فلش
استفاده از متونی که بدون زوم کردن قابل خوندن باشن
محتوا از نظر انداره با صفحه نمایش مطابقت داشته باشه تا نیازی نباشه کاربرها صفحه رو زوم کنن یا به صورت افقی اسکرول کنن
فاصله لینک ها از هم به قدری باشه که به راحتی بشه با انگشت روشون ضربه زد و لینک اشتباهی باز نشه

  • سایت من با موبایل سازگار نیست، چی کار کنم؟
https://goo.gl/vJOAH4

طراحی سایت برای شرکت ها

طراحی سایت برای شرکت ها مقوله خیلی مهمیه ، تو دنیای امروز دیگه کمتر شرکتی پیدا می شه که وب سایت رسمی نداشته باشه چون یه ابزار برای معرفی به بازار و افراد بازدیدکننده ست. هنگامی که شما طراحی و ساخت وب سایت خودتون رو  انجام می دین (یا شخص دیگه ای این وظیفه رو داره) ، نیاز به یک هدف قطعی و روشن دارید. بسته به نوع کسب و کار شما، هدف وب سایت شما هم متفاوت می شه ؛ برخی از دلایل برای ساختن یک وب سایت در زیر آمده :

  • فروش محصولات و خدمات شما
  • انتشار اخبار
  • وبلاگ نویسی یا داشتن تعامل اجتماعی
  • نمایش کاتالوگ یا بروشور آنلاین
  • داشتن دروازه یا پورتال به سایتی دیگر
  • ارائه خدمات عمومی یا علاقه خاص
  • داشتن یک گالری مجازی یا تصاویر
  • كم هزينه بودن نسبت به ساير روش هاي تبليغ
  • مشاهده توسط تعداد نامحدودی بیننده
  • در دسترس بودن در هر مكان و هر زمان
  • ايجاد ارتباط با مشتري و امکان مشاوره

 

اگر شرکت شما یک سایت مناسب داشته باشه و از طریقش اقدام به معرفی خدمات و محصولات کنه بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن سایت با شما آشنا شده و باهاتون تماس میگیرن. ویژگی اصلی یک طراحی سایت شرکتی ، ” معرفی آن شرکت ” در دنیای اینترنته.

سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

طراحی سایت برای شرکت ها

مقدمه سئو: چطور سایت خود را به گوگل وصل کنیم (مقاله اول از سری سه مقاله ای)

شما چه لوازم ورزشی بفروشید، چه چای، در هر حال باید روی گوگل دیده بشید و این خبر هم بهتون بدم که هیچ سایتی شانسی روی گوگل بالا نمیاد. اگه میخواهید با موتورهای جستجو فهرست بندی بشید باید فرایندی چند مرحله ای رو انجام بدید که طی این مسیر هم نیازمند دانش، صرف وقت و یه کم معجزه است.


به این فرایند چند مرحله ای میگن سئو یا بهینه سازی موتور جستجو، و اولین قدم سئو هم وصل کردن سایت با گوگله.

  • چرا باید سایتمونو به گوگل وصل کنیم؟

همه دیگه به مدد این شبکه های اجتماعی با جملات بزرگان آشنا هستید. یکی از جملات محبوب من اینه: چیزی که قابل اندازه گیری نباشه، قابل مدیریت نیست. به عبارت دیگه، اگه ندونید:
چه کسایی از سایتتون دیدن میکنن،
چطوری شما رو پیدا میکنن،
چقدر روی سایتتون میمونن،
چه صفحاتی رو نگاه میکنن،
نمیتونید سئوی مؤثری راه بندازید. بنابراین میرسیم به اینکه چطوری باید سایتمونو به گوگل وصل کنیم؟

  • چطور سایتمونو به گوگل وصل کنیم؟

قدم اول: یک اکانت گوگل آنالتیک بگیرید. رایگانه، فقط کافیه برید به این آدرس https://www.google.com/analytics/قدم دوم: سایتتونو به اکانت گوگل آنالتیکتون اضافه کنید. 

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com

مقدمه سئو:چگونه سایت خود را به گوگل وصل کنیم

آیا سایتتونو برای هویتهای مختلف بهینه کرده‌اید؟

برای بهینه سازی سایت برای سئوی فعلی و چالشهای دنباله‌دارِش باید دائما اطلاعاتتونو در مورد الگوریتمهای مختلف بروز کنید. گوگل معیارهای سخت گیرانه ای طراحی کرده تا مانع استفاده سایتها از روشهای سئوی کلاه سیاه بشه.
اگه شرکت شما چند هویتی است، گوگل حتی با نیت خوب هم نمیتونه سایتتونو خوب ببینه و دید بدی نسبت بهتون پیدا میکنه.

هویت در سئو چیست؟

تو این سوال منظورمون از هویت همون هویت شخصیه، مثل هویت خودتون؛ شامل اسم، کد ملی، آدرس، شماره تلفن و سایر چیزهایی که تو مراجع قانونی مشخص میکنند هویت شما رو مشخص میکنند.
گوگل هم همینطوری به سایتتون نگاه میکنه.
حالا همسرتونو در نظر بگیرید. مشخصات همسرتون تو یه سری از مسائل مرتبط با هویت با شما یکیه، مثلا آدرس و شماره تلفن. شاید حتی یک جا کار کنید و شغلتون یکی باشه.
شاید یه نفر دیگه ای هم اسم شما باشه. حالا اگه این فرد همشهری‌تون هم باشه باز تو جزئیات بیشتری باهاتون مشترکه. فرض کنید این فرد هم نام و همشهری اسمش تو لیست کسایی باشه که ممنوعیت پرواز و ترک شهر دارند. اونوقت ممکنه تو فرودگاه برای شما دردسر بشه و اشتباها مانع از خروجتون بشن.

سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

آیا سایتتان را برای هویتهای مختلف بهینه سازی کرده اید؟

براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign.png

استفاده از اسلاید در طراحی صفحات سایت

تو طراحی سایت، اسلاید بذاریم یا نذاریم؟


گرچه یه مدتی ظاهر استاندارد سایت این بود که یه اسلایدر داشته باشیم، اما عموما برای نشون دادن محتوا خیلی هم چیز خوبی نیست. امروز میخواهیم در این مورد صحبت کنیم که چه وقتایی خوبه اسلایدر روی سایت باشه و چه وقتایی زیاد جالب نیست.

  • چرا پیشنهاد نمیکنیم که اسلایدر داشته باشید؟

دلیل اصلی واضحه. عده کمی از کاربرها اونقدر بالای سایت صبر میکنن تا بتونن همشو ببینن، نهایتا یکی دو تا فریم بیشتر وقت نمیشه که ببینن. اگه براتون اهمیتی نداره که کاربرها کدوم اطلاعاتو تو مثلا فریم چهارم قراره ببینن پس مشکلی نیست، اما اگه میخواهید یه چیزای مهمی تو اسلایدر بذارید و میخواهید حتما بیشتر مردم ببینن، باید بگم اسلایدر به درد شما نمیخوره. به جاش بهتره یه فضای بزرگ بالای سایت در نظر بگیرید که فقط رو یه قسمت تأکید کنه. این برای کاربر خیلی واضح تره و دیگه خیالتون راحته که حتما کاربرها میبیننش.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com

استفاده از اسلاید در طراحی صفحات سایت

براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign2.png
طراحی سایت و سئوطراحی وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
خواندن اطلاعات بیشتردرباره ما
تیم این مجموعه از اعضای شرکت دارکوب می باشند که از آن مجموعه جدا شده اند و شرکتی جدید با سبکی نو را آغاز نموده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های زیر مراجعه نمایید.

دپارتمان طراحی سایت دارکوب سایت اصلی برند دارکوب
طراحی سایت
روش طراحی وب سایت در این مجموعه فقط با قالب اختصاصی می باشد که توسط این تیم از پایه طراحی می گردد. پس از طراحی قالب سایت توسط گرافیست وب سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس، دروپال و سایر سیستم ها طراحی می گردد. کارن از قالب آماده استفاده نمی نماید و کلیه قالب های سایت های خود را از پایه طراحی می نماید.
سئو و بهینه سازی وب سایت
کارن با توجه به تجربه ای که در شرکت دارکوب به دست آورده است کلیه امور سئو و بهینه سازی سایت را با توجه به تجربیات گذشته خود بدون نقص انجام خواهد داد 

سورس:طراحی سایت کارن karensitedesign.comطراحی سایت و سئو کارن
براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign.png

علم طراحی وب سایت عالی

فناوری اونقدر سریع رشد میکنه که صنایع باید بدونن چطور میتونن با مشتری و رقبای حرفه خودشون در ارتباط بمونن. با وجود صنایع زیادی که وارد عرصه دیجیتال شدند، طبیعتا باید سعی کنید تا حد ممکن طراحی سایت کاربردی تر و جذابتری داشته باشید. شرکتهای مدرن منابع زیادی رو صرف پیدا کردن روشهای بهتر برقراری ارتباط با مشتری ها و تأثیرگذاری روی بازارشون میکنن. با اینکه خیلی از این روشها شامل اطلاعات کاربر، تحقیق فشرده، مدل سازی برای پیش بینی و معیارهای مختلف تحلیلی میشه، اما بخش عمده ای از این مسئله به طور طبیعی در ذات آدمی نهفته است.
یه کار مهم دیگه ای که باید برای ارتقای طراحی سایتتون انجام بدید اینه که درک بهتر و علمی از کار مغز بدست بیارید. وقتی بدونید مغز چطوری کار میکنه و اطلاعات رو چطور سازمان دهی میکنه، میتونید طراحیتونو فراتر ببرید. برای ساخت سایت و سازماندهی محتواتون میتونید از ایده های زیر استفاده کنید:

  • توسعه منطقی محتوا

جبر گرایی نقش مهمی در دانش مغز آدم داره. ما بعنوان یه گونه، بطور ذاتی بدنبال پیشرفت منطقی همه چیز میگردیم. مغز آدمی به طور طبیعی به اول چیزهای جدید توجه میکنه، اما وقتی مغز با این عنصر تازه سازگار شد، توجهش کمتر میشه. اما وقتی همین عنصر تازه شروع به ناپدید شدن میکنه (یا بعبارت دیگه داره تموم میشه)، دوباره توجه بهش برمیگرده. ما به این فرایند "اثر موقعیت سریالی" میگیم.
توجه خواننده ها هم به همین صورت، وسط سریال محتوای سایت کم میشه. مغزشون به اول یه عنصر تازه میپره و بعد از یه مدت حس رضایت از خود بوجود میاد. توجه به طور طبیعی وقتی به اواخر محتوا نزدیک میشیم دوباره برمیگرده. از این اثر موقعیت سریالی تو ترتیب دهی به محتوای صفحتون بهره ببرید. مهمترین چیزها رو اول و آخر صفحه بذارید اینجاهاست که کاربرها دقیقتر نگاه میکنن و میتونید بیشترین تأثیر رو روشون بذارید و برندتونو بهشون معرفی کنید.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

علم طراحی وب سایت عالی

براي مشاهده در ابعاد واقعي کليک کنيدsitedesign2.png
صفحات: 1 2